söndag 13 mars 2011

I går -

hade jag en helt underbar dag! Träffade min bästa vän Elin, och åkte till malmö för lite shopping - vilket utökade grarderoben med 2 st t-shits, ett par jeans och ett par skor!

Jeansen var riktiga klipp, 99:- på benetton! Riktigt nöjd, och de är redan invigda - kvällen bjud på mys hos finaste Vicky. Meningen var att vi skulle se på Melodifestivalen, men som vanligt pratade vi oss igenom kvällen! Vi han också med lite tränings och kost tips! Så akta dig beach 2011 - jag tänker vara i bra form för bikini säsongen!

Sen kom jag hem till min familj - det bästa jag vet är att lägga mig i min egen säng med min egen sambo och egen hund! Då mår jag som allra bäst och är allra tryggast! Ni är det finast jag har!

Delar av mina köp ser ni här, H&M 99:-/st


2 kommentarer:

Kikan sa...

Tack för en mysig och underbar kväll igår! Slappe slår allt vad melodifesdtival innebär ;) Massa mer av detta och nästa gång får det bli på en större yta med kamin och husmys :) Ha en fortsatt bra söndag.. och Mary! Lycka till imorgon på nya jobbet!! Kraam

Elin sa...

Tack själv vännen! Jag hade också en underbar dag! Det måste vi snart göra om!:) instämmer med Vicky, inget slår en mys/slappekväll med en massa prat! Looove