torsdag 24 mars 2011

Öron...

...inflamation...
Ibland längtar man efter en veckas ledighet, men då vill man gärna välja den veckan själ, och hitta på massa roliga saker, eller få gjort saker som behöver göras.

Just nu har jag haft denna ledig vecka, men den har jag spenderat som sjuk.

Feber- ja
Öroninflammation - ja
Trött - ja
Tråkigt - JA!

Hade verkligen uppskattat att jobba nu, och träna, kära nån!
Istället ligger jag som en halvdöd sill på soffan, eller det är inte riktigt sant, ja alternerar mellan soffan, sängen och badkaret. sen läser jag, kollar på tv, läser, sover, vilar, och ja.. det är det hela!
Så bort med feber, öronont, och tröttthet, Ge mig lite ork så är jag den förste som ska både jobba och träna!

1 kommentar:

Kikan sa...

Åh!! vad trist att du är dålig fortfarande vännen. Krya på dig allt vad det går och hoppas vi kan ses så snart du är frisk!! Puss o kraam på min Mary!