fredag 25 mars 2011

Min godagst frukost!

Min absoluta favorit när det gäller frukost, eller när man behöver äta något bra är kesella - vilken uppfinning!
Massor av proteiner, med lite eller mycket fett, och lite kolhydrater´.. Kan inte bli bättre! Sen har jag fått lära mig av en kompis (läs Vicky), att man kan smaksätta med en liten skvätt fun light!

Min smak är just nu kesella+funlight green tea+ frusna bär, lika gott som glass!

Kan tillägga att det fuknar utmärkt som cupcake glasyr med! LCHF chokladmuffins, kesellaglasyr och frysta hallon - världsklass på efterrätt!

bild kommer!

5 kommentarer:

Kikan sa...

Visst ör det gott!! :)
De där muffinsen låter riktigt goda! 1 juli hoppas jag på en smakbit ;) (Spara gärna en långt in i frysen) hehe! Härliga inlägg du kommer med :)

Elin sa...

Det låter jättegott!:)

Maria sa...

1 juli, men du det är väl då pass "nyttigt" att du kan äta det innan?=)

Eleonor sa...

Kesella is the shit :)

Kikan sa...

får minsann spara på det, mitt och Elles vad går inte att tulla på ;)