söndag 27 februari 2011

Festligheter på G

Först fyller "lilla" kusinen 16 år, sen "stora" kusinen 19 år, sen fyller jag 25 år, sen tar "stora" kusinen studenten och sist men inte minst är vi bjudna på bröllop.. Och detta under mars, april och maj månad! Om man då är som jag så finns det några punkter att bocka av tills detta!
  • Inhandla klänning(ar!)
  • Inhandla skor
  • Bli något lite brun
Mitt mål med min viktnedgång var att kunna välja en riktigt fin klänning till min födelsedag, men nu har jag ju 5 tillfälle att bära klänning! Betyder det att jag har rätt att köpa 5 klänningar då också?
Tror nog att plånboken får avgöra, men här är några fina alternativ jag har hittat!

kappahl
H&M


4 kommentarer:

Unknown sa...

jag tycker du ska köpa den från HM för du brukar ha svart och HM klänningen är lite annorlunda... sen tycker jag dessutom att när jag lyckats ta mitt körkort så åker du och jag och shoppar för jag har en kännsla att jag behöver det innan italien ;) kram

Maria sa...

det låter som en väldigt bra idee!
det ser jag fram emot!

Olivia sa...

Men jag då? :(<3

Maria sa...

Olivia, du ska också med väl! du är ju lilla kusinen!